شرکت کاپیراش افتخار دارد که انجام پروژه‌های خود برای مشتریان در طول یک فرآیند مشخص و شفاف اقدام به کار نماید. وجود فرآیند ساختاری علاوه بر شفافیت می‌تواند به مشتریان درب اداری، درب تجاری، درب لوکس و غیره اجازه دهد تا در تمامی مراحل بتوانند پیگر سفارش خود باشند. علاوه بر این می‌توانند از نظر زمانی نیز پروژه‌ی خود را کنترل نمایند تا در مناسب‌ترین زمان درب تولیدی به دست آن‌ها برسد. فرآیند درخواست و سفارش درب در کاپیراش، شش مرحله است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

بازدید و مشاوره

دریافت مشاوره از کارشناسان فروش و فنی و همچنین بازدید از پروژه برای مشاوره انجام پروژه در کاپیراش به صورت رایگان صورت می‌گیرد. کارشناسان و تیم فنی کاپیراش با تجربه‌ی بسیاری که در این زمینه دارند می‌توانند با توجه به ساختمان، ویژگی ها، معماری، بودجه‌ی در نظر گرفته شده و… اقدام به معرفی طرحی جذاب و حتی اختصاصی برای درب نمایند.

اندازه گیری محیط

پیش از طراحی و شروع به کار تولید درب می‌بایست اندازه گیری دقیق توسط تیم فنی و طراحی انجام شود. اندازه گیری بخش بسیار حساس است که متخصصین کاپیراش با استفاده از ابزار‌های دیجیتال و بروز آن را انجام می‌دهند. در اندازه گیری برای طراحی درب، فضا و زاویه‌ی باز و بسته شدن درب از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی

پس از مشخص شدن نوع پروژه و اندازه گیری، نوبت به انتخاب سبک و طراحی است. انتخاب سبک و طراحی در نهایت توسط پیمانکار پروژه انجام می‌شود اما متخصصین فنی و طراحی کاپیراش با توجه به بودجه و سبک معماری داخلی و بیرونی ساختمان، پیشنهادات خود را به مشتریان عرضه می‌کنند. مشتریان در انتخاب آزاد هستند. علاوه بر این امکان طراحی درب اختصاصی با طرح‌های مشخص نیز برای مالکین وجود دارد.

عقد قرارداد

مرحله عقد قرارداد با مالکین به صورت شفاف و با حضور کارشناس حقوقی و عقد قرارداد و کارشناس مالی انجام می‌شود. در قرارداد تمامی درخواست‌های مشتریان و همچنین وظایفی که بر عهده‌ی کاپیراش در طراحی و تولید است ذکر می‌شود.

تامین و ساخت

پس از عقد قرار داد، کاپیراش اقدام به تامین مواد اولیه برای تولید خواهد کرد. تولید با توجه به طراحی انجام شده آغاز می‌شود و مشتریان می‌توانند در این مرحله از فرآیند جزئی و کلی سفارشات خود اطلاعات و گزارش‌های دوره‌ای داشته باشند.

تحویل و نصب

پس از تولید و تایید تولیدات درب از سوی مشتری، کاپیراش تمامی درب‌ها را با استفاده از نیروی فنی خود نصب و مورد بهره برداری قرار می‌دهد. نصب درب توسط نیروهای کاملا آموزش دیده انجام شده تا هیچ گونه آسیب به طراحی، بدنه و ساختار درب تولید شده وارد نشود.