درب پلی وود چیست؟

درب پلی وود را می‌توان به عنوان یکی از مزیت‌های بسیار خوب و جذاب پیشرفت تکنولوژی دانست. درب‌های پلی وود ساخته شده از ترکیبات مختلف چوب، پلاستیک یا پلیمر و… است. از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های پلی وود، مقاومت و انعطاف‌پذیر بودن آن است. درب‌های پلی وود پس از ورود به بازار مزیت‌های بسیاری را نسبت به ورق‌های MDF از خود نشان دادند. از این رو بسیار مورد استقبال قرار گرفتند. در حال حاضر درب پلی وود جزو با کیفیت‌ترین درب‌های موجود در بازار هستند. این درب‌ها از کیفیت، دوام و استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار هستند. در ادامه با مزیت درب پلی وود، کاربرد درب‌های پلی وود و نحوه خرید آن آشنا خواهیم شد.

مزایای درب پلی وود

درب پلی وود، با توجه به مواد چوبی، پلیمری و… مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این ویژگی‌هایی چون انعطاف‌پذیری مسبب شده است که این درب‌ها بسیار مورد توجه قرار بگیرند. درب‌های پلی وود با توجه این که یکی از دستاورد‌های مدرن شدن صنایع هستند، سبک‌تر و جذاب‌تر برای ساخت نیز هستند. هم چنین درب‌های پلی وود ضد آب نیز هستند از این برای استفاده در مکان‌هایی با رطوبت بسیار مطلوب هستند. با این وجود، از مزایای مهم درب پلی وود عبارت‌اند از:
  • انعطاف‌پذیری
  • وزن سبک‌تر و مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • قیمت مناسب
  • کمک به محیط زیست
  • مقاومت خوب در مقابل ضربه، خراش و حشرات

کاربرد درب پلی وود چیست؟

با توجه به ویژگی‌هایی که در مورد درب‌های پلی وود تاکنون بیان کردیم، می‌توان کاربردهای متفاوتی برای درب پلی وود نام برد. اما شاید عجیب‌ترین استفاده از چوب‌های پلی وود که در واقع پایه و اساس درب پلی وود هستند، استفاده از آن‌ها در صنایع مختلفی چون خودرو سازی، راه آهن، دکوراسیون و… است. در کنار این کاربردها، از پلی وود در ساخت درب‌های مختلف برای مقاصد به خصوص نیز استفاده می‌شود. ساخت چارچوب ها، درب و پنجره، قرنیز، نرده، قفسه، کتابخانه، کابینت و… از دیگر مصارف پلی وود است.

قیمت درب پلی وود چقدر است؟

تخمین قیمت نهایی و بازار درب‌های تولید شده از جنس پلی وود کمی سخت است. درب‌ها همان گونه که می‌دانید از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. هر کدام از این مواد می‌توانند به سهم خود تاثیر زیادی بر قیمت درب پلی وود داشته باشند. با این وجود عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت درب پلی وود عبارت‌اند از:

مواد اولیه

همان گونه که گفتیم پلی وود از ترکیب پلیمر و خرده‌های چوب تهیه می‌شود. علاوه بر این که استفاده از خرده‌های چوب به طبیعت کمک می‌کند و شاید هزینه نداشته باشد در نقطه‌ی مقابل قیمت پلیمر می‌تواند بسیار متفاوت باشد. ارزش پلیمر که یکی از مشتقات نفتی است در دوره‌های مختلف بسیار متفاوت بوده است. بنابراین می‌بایست در قیمت نهایی درب‌های پلی وود به این موضوع توجه کنیم که یکی از مواد مهم در ساخت ورقه‌های اصلی ساخت درب، پلیمر است که قیمت آن متناسب با مناسبات اقتصادی و جهانی تغییر می‌کند.

تجهیزات مورد استفاده

زیبایی در طراحی و تولید همیشه نقش مهمی در ارزش افزوده دارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که در برخی از موارد متقاضیان درب‌هایی از جنس پلی وود تمایل دارند که دستگیره ها، لولا، قفل و سایر جززیات درب مورد نظر آن ها، کمی متفاوت با آنچه باشد که در بازار وجود دارد. برای مثال استفاده از دستگیره‌هایی از جنس نقره یا قفل‌های چند منظوره و هوشمند. پس استفاده از تجهیزات مختلف می‌تواند بر قیمت نهایی درب پلی وود موثر باشد.

گارانتی یا ضمانت نامه

ضمانت نامه درب پلی وود نشان‌گر کیفیت آن است. تولیدکننده با توجه به کیفیت درب اقدام به ایجاد اطمینان در خریدار می‌نماید. خریدار نیز پس از وجود ضمانت نامه، اطمینان بیشتری به کیفیت می‌کند. ضمانت نامه درب پلی وود می‌تواند چندساله یا مادام العمر باشد. البته در برخی از موارد تولید کنندگان اقدام به دریافت مبالغ بیشتری نسبت به ضمانت نامه‌های بلند مدت خواهند کرد، که با توجه به هزینه‌های تعمیر و نگهداری در طولانی مدت، پرداخت آن برای خریدار در ابتدا مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

تولید کننده درب پلی وود

تولیدکنندگان مختلفی اقدام به تولید و عرضه‌ی درب‌های پلی وود به بازار می‌کنند. هر کدام از این تولید کنندگان با توجه به شرایطی که در بازار دارند، سابقه و خوش نامی و… قیمت‌هایی را برای محول خود تعیین می‌کنند. بنابراین امکان وجود دارد که در یک محصول یکسان با ویژگی‌های برابر تولید کننده خوش نام‌تر با قیمتی کمی بالاتر به فروش محصولات خود بپردازد.

از کجا درب پلی وود بخریم؟

برای خرید درب پلی وود چندین راه وجود دارد. شاید مسیر سنتی حضور در بازار برای شناسایی و خرید درب باشد اما با توجه به وضعیت فعلی رفت و آمد و ترافیک، صرف این مقدار زمان شاید درست نباشد. از این رو بهتر است پیش از بازدید حضوری از فروشگاه‌های درب پلی وود، در فضای اینترنت به دنبال درب ضد آب باشیم. کاپیراش تولیدکننده انواع درب‌های پلی وود، یک سایت جامع از انواع درب‌های ضد آب است. شما می‌توانید سایت کاپیراش انواع درب‌های پلی وود را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید با ارسال فرم درخواست مشاوره از مشاوره‌های رایگان کارشناسان فروش، این شرکت نیز بهره ببرید. سوالات متداول

کجا درب ضد آب و پلی وود بخریم؟

می‌توانید با استفاده از سایت کاپیراش درب‌های مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با تماس تلفنی با مرکز مشاوره کاپیراش در خرید درب‌های ضد آب یا پلی وود، اقدام به خرید و دریافت مشاوره بیشتر نمایید.

قیمت درب ضد آب یا پلی وود به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب‌های پلی وود به عواملی چون مواد اولیه، گارانتی محصول و برند تولید کننده بستگی دارد.

طرح دلخواه درب پلی وود وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای سفارش طرح دلخواه خود با تیم کاپیراش تماس بگیرید تا طرح مورد نظر شما به صورت اختصاصی طراحی و تولید شود.

درب‌های پلی وود چگونه اند؟

درب‌های ضد آب پلی وود از ورقه‌های پلی وود که ترکیبی است از پلیمر و خرده‌های چوب ساخته می‌شوند.

مهم‌ترین ویژگی درب‌های وردی چوبی چیست؟

زیبایی، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون و چیدمان مختلف، دوام و… از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های پلی وود هستند.

مزیت درب ضد آب پلی وود چیست؟

از جمله مزایای درب پلی وود ضد آب می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و خش، مقاومت در برابر حشرات، مقاومت در برابر رطوب و انعطاف‌پذیری و سبک بودن اشاره کرد.