درب ورودی چوبی یکی از قدیمی‌ترین انواع درب‌های چوبی است که در جهان وجود دارد. این درب در طول سالیان مختلف در ساختمان، فضاهای اداری، خانگی، اشرافی و تجاری مورد استفاده قرار گرفته است. درب ورودی چوبی، در حال حاضر پس از گذشت سال‌ها همچنان طرفداران متعصب خودش را دارد. علاوه بر تمام این ها، این نوع از درب‌های ورودی توانسته‌اند در طول سالیان متمادی تغییرات گسترده‌ای را در شکل، نوع طراحی و حتی استفاده به خود ببینند. در ادامه با قیمت انواع درب ورودی چوبی آشنا خواهیم شد. سپس عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
درب‌های ورودی چوبی به فراخور زمان، طراحی و… در فضاهای مختلف استفاده می‌شوند. از مهم‌ترین مکان‌هایی که درب‌های ورودی چوبی در آن‌ها استفاده می‌شود می‌توان به فضای اداری، فضای تجاری، ورودی لابی هتل، ورودی خانه و… اشاره کرد.
حقیقت این است که مشخص کردن یک قیمت مشخص برای درب‌های ورودی چوبی کمی غیر ممکن است. مواد مختلفی در تولید درب‌های چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر کدام از آن‌ها می‌تواند نقشی را در قیمت نهایی درب چوبی داشته باشد. پس پیش از بررسی قیمت درب ورودی چوبی بهتر است بدانیم درب چوبی از چه موادی ساخته می‌شود. انواع مواد اولیه یا متریالی که درب‌های ورودی چوبی از آن ساخته می‌شوند عبارت‌اند از:

چوب

چوب مهم‌ترین عنصر در ساخت درب‌های ورودی چوبی است. چوب‌های مختلفی در ساخت درب چوبی استفاده می‌شوند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به چوب درخت کاج، چوب افرا، چوب نراد روسی، چوبی بامبو، چوب گردو، چوب آلبالو، راش و… اشاره کرد. هر کدام از این چوب‌ها با توجه به ویژگی‌هایی چون مقاومت، استحکام، مقاومت در برابر رطوب و نم، طرح و زیبایی و همچنین ویژگی‌های طراحی قیمت متفاوتی دارند. البته در کنار این ویژگی‌ها می‌بایست که کمیاب بودن برخی از چوب‌ها اشاره کرد که آن نیز می‌تواند بر قیمت نهایی موثر باشد.

تجهیزات جانبی

درب‌های چوبی ورودی تجهیزاتی به مانند دستگیره، قفل، لولا و… را نیز بر روی خود دارند. هر کدام از این موارد با توجه به کیفیت، جنس و… می‌تواند بر روی قیمت نهایی موثر باشد. برای مثال در برخی موارد مالکین ترجیح می‌دهند که بر روی درب چوبی ورودی فضای اداری یا خانگی خود، قفل‌های چند منظوره و حتی هوشمند قرار دهند. طبیعی است که قیمت نهایی این نوع قفل‌ها بسیار متفاوت است. یا استفاده از فلزات تزئینی مثل نقره و برنز بر روی درب‌ها که می‌تواند بر قیمت نهایی آن‌ها موثر باشد.

برند تولید کننده

برند تولید کننده درب ورودی چوبی، با توجه به کیفیت کار، سابقه و… اقدام به قیمت‌گذاری درب می‌کند. در پاره‌ای از موارد شاید کیفیت مشابه‌ای با سایر درب‌ها داشته باشند اما خرید از یک برند خاص می‌تواند اولویت تعدادی از خریداران درب باشد.

ضمانت نامه یا گارانتی

ضمانت نامه یا گارانتی شاید یکی از مهم‌تری و مغفول مانده‌ترین بخش‌های خرید تجهیزات ساختمانی باشد. در حالی که وجود ضمانتنامه برای تجهیزاتی چون درب ورودی چوبی می‌تواند برای خریدار اطمینان از خرید باشد. خرید و کیفیت درب ورودی چوبی را تضمین کند. ضمانت نامه درب ورودی چوبی، ممکن از چندساله یا مادام العمر باشد. طبیعی است که قیمت ضمانت نامه‌ی مادم العمر کمی بالاتر خواهد رفت. در حالی که خریدار تا سال‌ها از هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری درب معاف می‌شود.

برای خرید درب چوبی ورودی چندین راه وجود دارد. شاید مسیر سنتی حضور در بازار برای شناسایی و خرید درب باشد اما با توجه به وضعیت فعلی رفت و آمد و ترافیک، صرف این مقدار زمان شاید درست نباشد. از این رو بهتر است پیش از بازدید حضوری از فروشگاه‌های درب ورودی چوبی، در فضای اینترنت به دنبال درب ورودی باشیم. کاپیراش تولیدکننده انواع درب ورودی چوبی، یک سایت جامع از انواع درب‌های ورودی است. شما می‌توانید سایت کاپیراش انواع درب‌های ورودیو مدرن را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید با ارسال فرم درخواست مشاوره از مشاوره‌های رایگان کارشناسان فروش، این شرکت نیز بهره ببرید. سوالات متداول

کجا درب ورودی چوبی بخریم؟

می‌توانید با استفاده از سایت کاپیراش درب‌های مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با تماس تلفنی با مرکز مشاوره کاپیراش در خرید درب‌های ورودی چوبی، اقدام به خرید و دریافت مشاوره بیشتر نمایید.

قیمت درب ورودی چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب‌های ورودی چوبی به عواملی چون مواد اولیه (انواع چوب‌های مصرف شده برای ساخت این درب‌ها مثل چوب راش، چوب صونوبر، چوبی گردو و…)، تجهیزات مورد استفاده (مثل قفل، لولا و…)، گارانتی محصول و برند تولید کننده بستگی دارد.

طرح دلخواه درب ورودی چوبی وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای سفارش طرح دلخواه خود با تیم کاپیراش تماس بگیرید تا طرح مورد نظر شما به صورت اختصاصی طراحی و تولید شود.

درب‌های ورودی چوبی چگونه اند؟

درب‌های ورودی چوبی از قدیمی‌ترین نوع درب‌ها هستند که در ساختمان ها، فضاهای اداری و شخصی و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهم‌ترین ویژگی درب‌های وردی چوبی چیست؟

زیبایی، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون و چیدمان مختلف، دوام و… از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های ورودی هستند.