درب اداری یکی از انواع درب تجاری است. موقیعت استفاده از این نوع درب‌ها در فضاهای اداری و سازمانی است و به این جهت ما به صورت روزانه با تعدادی از آن‌ها روبرو خواهیم شد. درب‌های اداری می‌توانند دارای طرح‌های متفاوتی باشند. از این رو در ادامه به بررسی انواع درب‌های اداری، مواد اصلی ساخت درب ها، قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت. در انتهای نیز پیشنهادی در مورد نحوه‌ی خرید درب اداری ارایه خواهد شد.
درب‌های اداری می‌توانند در طراحی، ساختار، مواد اولیه و بسیاری از جزییات دیگر کاملا با هم متفاوت باشند. انواع مختلفی از درب‌های اداری وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب اداری چوبی

یکی از متداول‌ترین درب‌های اداری، از چوب ساخته می‌شوند. درب‌های اداری چوبی انعطاف بسیار خوبی برای استفاده در فضاهای مختلف از خود نشان می‌دهند. طرح و رنگ‌های متفاوتی دارند. از این رو برای اکثر سلایق می‌توانند نمونه‌ای مورد پسند باشند.

درب اداری فلزی

درب‌های اداری فلزی به صورت کامل از فلز ساخته شده‌اند البته در پاره‌ای از موارد استفاده از شیشه و کمی چوب در طراحی آن ها، به بهتر شدن وضعیت بصری آن‌ها کمک قابل توجهی کرده است.

درب اداری شیشه‌ای

مدرن‌ترین نوع درب اداری، شیشه است. این درب‌ها به صورت کاملا شفاف و مات در فضاهای اداری به فراخور مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب‌های اداری شیشه‌ای می‌توانند دوجداره یا تک جدا، با فریم و بدون فریم نیز باشند. استفاده از درب‌های اداری شیشه‌ای در بانک‌ها و سازمان‌های مالی بسیار متداول است. علاوه بر این در سال‌های اخیر از این نوع درب‌ها در طراحی و چیدمان فضای باز اداری نیز استفاده می‌شود.

قیمت درب اداری شیشه‌ای با توجه به تنوع در مواد اولیه می‌تواند بسیار متفاوت باشد برای مثال آن چه که در ساخت درب اداری شیشه‌ای به عنوان یک استاندارد مطرح می‌شود برای درب اداری فلزی نیست و برعکس. همین موضوع نشان می‌دهد که فرآیند ساخت هر کدام از این نوع درب‌ها نیاز به صرف هزینه‌های مالی مختلفی دارد. در نتیجه هر کدام از این موارد می‌تواند بر قیمت نهایی درب اداری موثر باشد. از دیگر مواردی که بر قیمت درب اداری موثر است عبارت‌اند از:
  • گارانتی یا ضمانت نامه محصول
  • تولید کننده
  • مواد اولیه در ساخت
  • طراحی درب اداری
برای خرید درب اداری چندین راه وجود دارد. شاید مسیر سنتی حضور در بازار برای شناسایی و خرید درب باشد اما با توجه به وضعیت فعلی رفت و آمد و ترافیک، صرف این مقدار زمان شاید درست نباشد. از این رو بهتر است پیش از بازدید حضوری از فروشگاه‌های درب اداری، در فضای اینترنت به دنبال درب اداری باشیم. کاپیراش تولیدکننده انواع درب‌های اداری، یک سایت جامع از انواع درب‌های اداری است. شما می‌توانید سایت کاپیراش انواع درب‌های اداری را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید با ارسال فرم درخواست مشاوره از مشاوره‌های رایگان کارشناسان فروش، این شرکت نیز بهره ببرید. سوالات متداول

کجا درب اداری بخریم؟

می‌توانید با استفاده از سایت کاپیراش درب‌های مد نظر خود را انتخاب کنید و سپس با تماس تلفنی با مرکز مشاوره کاپیراش در خرید درب‌های ضد اداری، اقدام به خرید و دریافت مشاوره بیشتر نمایید.

قیمت درب ضد اداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب‌های اداری به عواملی چون مواد اولیه، گارانتی محصول و برند تولید کننده بستگی دارد.

طرح دلخواه درب اداری وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید برای سفارش طرح دلخواه خود با تیم کاپیراش تماس بگیرید تا طرح مورد نظر شما به صورت اختصاصی طراحی و تولید شود.

درب‌های اداری چگونه اند؟

درب‌های اداری از ورقه‌های اداری که ترکیبی است از پلیمر، چوب، فلزات، شیشه و خرده‌های چوب ساخته می‌شوند.

مهم‌ترین ویژگی درب‌های اداری چیست؟

زیبایی، قابلیت هماهنگی با دکوراسیون و چیدمان مختلف، دوام و… از مهم‌ترین ویژگی‌های درب‌های اداری هستند.

مزیت درب اداری چیست؟

از جمله مزایای درب اداری می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و خش، مقاومت در برابر حشرات، مقاومت در برابر رطوب و انعطاف‌پذیری و سبک بودن اشاره کرد.

انواع درب اداری کدام اند؟

از مهم‌ترین انواع درب اداری می‌توان به درب اداری چوبی، درب اداری فلزی و درب اداری شیشه‌ای اشاره کرد.

مشاوره رایگان خرید درب اداری چگونه است؟

برای دریافت مشاوره‌های رایگان خرید درب اداری می‌توانید تنها با ما در کاپیراش تماس بگیرید یا فرم درخواست مشاوره را ارسال نمایید. کلیه مشاوره‌ها به صورت رایگان خواهد بود.