درب MDF یکی از انواع درب‌های داخلی است. درب‌های MDF با توجه به ویژگی‌هایی که دارند این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و از محبوبیت بالایی در ساخت و تکمیل ساختمان‌های خانگی و اداری برخوردار هستند. درب‌های MDF با روکش چوبی از محصولات بسیار شیک و مقاوم هستند که می‌توان ان‌ها را به عنوان‌های مختلف درب داخلی استفاده کرد. در ادامه با ویژگی‌های درب MDF با روکش چوبی، عوامل موثر بر قیمت و نحوه‌ی خرید این درب آشنا خواهیم شد.
در سال‌های اخیر تنوع، زیبایی، دوام و از همه مهم‌تر به صرفه بودن باعث شده است که استفاده از‌ام دی اف در فضای ساختمان‌های اداری و خانگی بسیار استفاده می‌شود. درب های‌ام دی اف به گونه‌ای ساخته می‌شوند که یک لایه‌ی ۵ میلی متری از‌ام دی اف بر روی آن‌ها کار می‌شود. در درب‌های MDF با روکش چوبی، یک لایه ۱ الی ۳ میلی متری از چوب بر‌ام دی اف پرس می‌شود. البته اگر نیاز باشد و بنا به سلیقه از درب چوبی‌ام دی اف به عنوان یک درب ورودی استفاده شود، بیشتر از روکش‌هایی با قطر ۵ الی ۸ میلی متری استفاده می‌شود.
از انواع چوب‌هایی که بر روی درب‌هایی از جنس‌ام دی اف کار می‌شوند عبارت‌اند از:

ام دی اف با روکش راش

روکش راش از محبوبیت بسیاری برخوردار است. چوب راش در بازار بسیار گران قیمت است. به علت محدودیت و زیبایی این نوع چوب، از چوب راش تنها به عنوان روکش استفاده می‌شود.

ام دی اف با روکش گردو

تقریبا می‌توان گفت چوب درخت گردو از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین چوب هاست که در ساخت و ساز درب یا سایر لوازم چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چوب‌های گردو از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند. به این خاطر از محبوبیت خوبی نیز برخوردار هستند.

ام دی اف با روکش چوب ملچ

یکی از زیباترین و خوش نقش‌ترین چوب‌های ایرانی چوب ملچ است. درختی که از آن چوب ملچ را بدست می‌آورند از خانواده‌ی نارون است. این چون سختی قابل قبولی دارد. رنگ مایل به قرمز آن قابلیت هماهنگ شدن با دکوراسیون‌های مختلف را دارد. هم چنین بافت‌های خوب در چوب ملچ باعث شده است که از این چوب به عنوان روکش درب‌ام دی اف استفاده شود.

قیمت درب MDF با روکش چوب، می‌تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد. ضمانت نامه یا گارانتی، تولید کننده، برند سازنده، طراحی و سبک درب‌ام دی اف با روکش چوبی، مواد اولیه و از همه مهم‌تر نوع روکش می‌تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب‌ام دی اف می‌توان به نوع تجهیزات مورد استفاده، برای مثال لولا، چارچوب، قفل و دستگریه و… نام برد.
همان طور که گفتیم درب‌ام دی اف با روکش چوبی یکی از انواع درب‌های داخلی است. از جمله مزایایی که توانسته در این سال‌ها درب های‌ام دی اف با روکش را در بین خریداران آن‌ها را مطلوب کند، عبارت‌اند از:
  • روکش‌های متفاوت و قابلیت هماهنگ شدن با سلیقه‌های مختلف
  • استفاده از رنگ‌های پلی استری
  • استفاده از کلاف چوبی روسی در ساختار آن‌ها
  • مقاومت خوب در مقابل رطوبت
  • مقاومت و استحکام بالا در مقایسه با درب‌های معمول
شرکت‌های تولیدکننده و عرضه کننده‌ی بسیار برای MDF با روکش چوبی وجود دارند. در حال حاضر چندین روش برای خرید MDF با روکش چوبی را می‌توان بیان کرد. در روش سنتی افراد به عنوان نماینده خریدار یا خریدار به بازار خرید و فروش درب‌ها مراجعه کنند و با توجه به اندازه و جنس مورد نظر، اقدام به خرید نمایند. در این بین ممکن است از فروشگاه‌هایی خرید کنند که تنها فروشنده هستند. و در نقطه‌ی مقابل با فروشگاه‌هایی مواجه شوند که تولیدکننده و فروشنده هستند. و محصولات خود را عرضه می‌کنند در این صورت شاید از نظر قیمتی و گارانتی وضعیت بهتری را نیز تجربه کنند. روش دیگری که برای خرید MDF با روکش چوبی وجود دارد این است که از سایت‌ها و فروشگاه‌ها اقدام به خرید درب نمایند. شرکت کاپیراش یک فروشگاه برای خرید درب‌های مختلف داخلی است. شما می‌توانید انواع MDF با روکش چوبی را در این سایت بدون هیچ مشکلی ملاحظه کنید. ویژگی‌هایی آن را بینید و مقایسه کنید. در این حالت انتخاب بیشتری نیز خواهید داشت. علاوه بر این کاپیراش می‌تواند مشاوره‌های رایگان خرید انواع درب اداری و تجاری را به خریداران به صورت رایگان ارایه دهد. سوالات متداول

کجا درب‌ام دی اف با روکش چوبی بخریم؟

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید‌ام دی اف با روکش چوبی ابتدا با تیم مشاوره و فنی کاپیراش گفتگو کنید. پس از آن نسبت به خرید درب MDF اقدام نمایید. ضمنا تمامی مشاوره‌های کاپیراش رایگان است.

ام دی اف با روکش چوبی را اینترنتی بخریم؟

خرید درب به صورت اینترنتی نیز ممکن است اما بهتر است پیش از انتخاب نهایی به صورت عینی درب را ببینید. یا در محل یا فروشگاه توزیع کننده حضور داشته باشید.

قیمت‌ام دی اف با روکش چوبی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت درب ‌ام دی اف با روکش چوبی به عواملی چون، مواد اولیه، برند سازنده، نوع روکش، قفل ها، میزان عمر و… بستگی دارد.

آیا درب MDF با روکش چوب گارانتی دارد؟

بله، درب MDF با روکش چوب کاپیراش از گارانتی ۱۰۰ درصدی و طولانی مدت برخوردار هستند.

مشاوره خرید درب‌ام دی اف چگونه است؟

کافی است برای دریافت مشاوره فرم درخواست مشاوره را ارسال نمایید یا با شماره 02147623009 تماس بگیرید. کلیه مشاوره‌های شرکت کاپیراش به صورت رایگان در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.