CATALOGUE

Floor 47


Inspiration


Expression


Limited


Neo


Smart


Old Time


Old Time Forging


Entrance


Classic


NEO Classic


Select


درب لوکس ورودی، همان نقطه ایست که همه چیز از آنجا شروع می‌شود. بدون ورود کارمند، افراد، مشتریان و… هیچ اتفاقی در یک ساختمان اداری و خانگی رخ نخواهد داد. افراد برای ورود به یک فضا از مکانی وارد می‌شوند که می‌تواند آن‌ها را به ورود مشتاق‌تر کند. درب لوکس ورودی، در ابتدا و پیشانی فضا قرار دارد. زیبایی درب لوکس ورودی می‌تواند هر فردی را که از کنار آن به عنوان رهگذر عبور می‌کند به آن چه پشت آن درب رخ می‌دهد مشتاق کند. وظیفه‌ای دیگر از درب انتظار نیست جز همین زیبایی، انتقال حس خوب داخل سازه و ساختمان و صد البته امنیت و مقاومت. در ادامه با مواد مختلف برای ساخت درب لوکس ورودی آشنا خواهیم شد. همچنی عوامل موثر بر قیمت آن را بررسی می‌کنیم. سپس بررسی می‌کنیم که چگونه و کجا درب ورودی لوکس بخریم.
درب لوکس ورودی در مواد اولیه نحوه ساخت، پرداخت، طراحی و… دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در میان چندین درب، به راحتی خود را نشان می‌دهد. از مواد پرکاربرد در ساخت درب لوکس ورودی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فلزات

شاید بخش مهمی از ساختار درب لوکس ورودی را فلزات تشکیل دهند. فلزات در لایه پایه بیرون و درونی درب لوکس به کار برده می‌شوند تا با توجه به نوع فلز باعث افزایش استحکام، مقاومت و زیبایی درب شوند. از فلزات محبوب مورد استفاده در ساخت درب ورودی لوکس می‌توان به آهن، استیل ضد زنگ و آلومینیوم اشاره کرد.

چوب

چوب یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر درب است. درب ورودی لوکس نیز در ساختار داخلی و بیرونی اش، به مقداری چوب دارد. چوب می‌تواند در ساختار داخل برای استحکام و در بیرون با طرح و رنگ‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از چوب‌های پرکاربرد در ساخت درب ورودی می‌توان به راش، کاج، نراد روسی و… اشاره کرد.

فلزات خاص

درب لوکس در ساختار بیرونی خود ویژگی مانند ظریف کاری و تجهیزات ویژه را می‌تواند داشته باشد. برای مثال در ساخت دستگیره‌های درب لوکس می‌توان از فلزات گران بها استفاده کرد. همچنین طرح‌ها و نقش‌های موجود بر روی سطح می‌تواند کار دست باشد و با فلزات گران بها تزئین شده باشد. پرکاربردترین فلزات گرانبهایی که در ساخت درب استفاده می‌شوند عبارت‌اند از نقره، برنز و مس.

ابزارهای الکترونیکی

درب‌های لوکس ورودی علاوه بر ظاهر زیبا و چشم نواز، می‌بایست امکانات بروزی نیز داشته باشند. از جمله این امکانات می‌توان به چشمی‌های الکترونیکی با قابلیت تشخیص چهره، نورپردازی در لایه‌های درب، قفل با ایمنی بالا و دیجیتال اشاره کرد.

پشم شیشه و پشم سنگ

عایق بودن در مقابل صدا، لرزش و گرما و سرما از دیگر ویژگی‌هایی است که درب ورودی لوکس می‌تواند داشته باشد. برای ایجاد ویژگی عایق بودن در درب لوکس از پشم شیشه و پشم سنگ استفاده می‌شود.

موارد بسیاری می‌تواند بر قیمت نهایی درب لوکس ورودی تاثیرگذار باشد. در ادامه با مهم‌ترین عوامل آشنا خواهیم شد اما پیش از بررسی آن‌ها بهتر است بدانیم که بیشتر مواد اولیه در ایران تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارند از این رو نوسانات قیمت دلار یکی از تاثیرگزارترین عوامل بر قیمت نهایی درب ورودی لوکس است. دیگر عوامل عبارت‌اند از:

طراحی و ساختار

هر شرکت تولید کننده‌ای طراح خود را دارد و آن طراح با توجه به روحیات و موارد استفاده اقدام به طراحی درب می‌کند. طراحی درب و خاص و بی‌همتا بودن آن بر قیمت نهایی موثر است. زیرا برای برندهای تجاری بسیار حائز اهمیت است که بهترین و جذاب ترین‌ها را برای خود داشته باشند.

مواد اولیه

مواد اولیه را در بخش پیشین بررسی کردیم. اما تغییرات قیمت دلار بیشترین تاثیر را بر قیمت این مواد می‌گذارد. بنابراین علاوه بر میزان مصرف و جانمایی مواد، برای خرید باید قیمت دلار را نیز در نظر داشته باشید.

سبک

سبک‌های متفاوتی از درب لوکس ورودی می‌توان طراحی شود. درب‌های لوکس می‌توانند با الهام ذهنی از پدیده ها، اتفاقات و حتی سنجش شرایط طراحی و ساخته شوند. در نتیجه می‌توان گفت هر چه طرح خاص‌تر و استفاده از ابزارها و جزییات منحصر به فرد مانند نقوش حکاکی دستی بیشتر، قیمت نهایی بالاتر خواهد بود.

تکنولوژی مورد استفاده

درب لوکس طرح‌های متفاوتی دارد. طرح متفاوت و گوناگون با آن چه در درب‌های معمول وجود دارد نیاز به ساخت و پرداخت بهتر و ظریف‌تری داد. علاوه بر این در درب لوکس ورودی از قفل، چشمی و نورپردازی‌های پیشرفته استفاده می‌شود که وضعیت کیفی را بهبود ببخشد.

برند تولیدی

برند تجاری کیفیت را فدای از بین بردن و زیر سوال رفتن خود نخواهد کرد. در این حالت اما مشتریان هزینه بالاتر را پرداخت می‌کنند اما کیفیت بالاتری در انتظارشان است. بنابراین نوع برند می‌تواند بر قیمت و هزینه خرید درب ورودی تاثیر گذار باشد.

ضمانت نامه و گارانتی

ضمانت نامه یا گارانتی بدان معناست که خریدار نسب به کیفیت آن چه خریداری خواهد کرد آگاه خواهد بود. علاه بر این ضمانت نامه می‌تواند یک نوع سرمایه‌گذاری باشد زیرا هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش خواهد داد.

شرکت‌های تولیدکننده و عرضه کننده‌ی بسیار برای درب لوکس ورودی وجود دارند. در حال حاضر چندین روش برای خرید درب لوکس ورودی را می‌توان بیان کرد. در روش سنتی افراد به عنوان نماینده خریدار یا خریدار به بازار خرید و فروش درب‌ها مراجعه کنند و با توجه به اندازه و جنس مورد نظر، اقدام به خرید نمایند. در این بین ممکن است از فروشگاه‌هایی خرید کنند که تنها فروشنده هستند. و در نقطه‌ی مقابل با فروشگاه‌هایی مواجه شوند که تولیدکننده و فروشنده هستند. و محصولات خود را عرضه می‌کنند در این صورت شاید از نظر قیمتی و گارانتی وضعیت بهتری را نیز تجربه کنند. روش دیگری که برای خرید درب لوکس ورودی وجود دارد این است که از سایت‌ها و فروشگاه‌ها اقدام به خرید درب نمایند. شرکت کاپیراش یک فروشگاه برای خرید درب‌های مختلف داخلی است. شما می‌توانید انواع درب‌های لوکس ورودی را در این سایت بدون هیچ مشکلی ملاحظه کنید. ویژگی‌هایی آن را بینید و مقایسه کنید. در این حالت انتخاب بیشتری نیز خواهید داشت. علاوه بر این کاپیراش می‌تواند مشاوره‌های رایگان خرید انواع درب اداری و تجاری را به خریداران به صورت رایگان ارایه دهد.