درب ورودی تکیه گاه مهم امنیت سازه است. ساختار اولیه درب ورودی؛ با هدف جلوگیری از ورود بدون اجازه و محافظت در برابر دیگران، طراحی شده است. عایق گرما و سرما بودن و جلوگیری از اتلاف انرژی را؛ باید وظیفه دوم یک درب به‌شمار آورد. یک درب ورودی معمولی می‌تواند از ورود افراد ناشناس جلوگیری کند. حال اگر افراد ناشناس خود توانایی باز کردن درب بدون کلید را داشته باشند؛ چه باید کرد؟ در این زمان کاربرد درب‌های ضد سرقت آشکار می‌شود. در این نوشتار اطلاعات جامع و کاملی در زمینه درب ضد سرقت کلاسیک ارایه می‌دهیم. با ما همراه شوید.
درب‌های ضد سرقت دارای طراحی خاص و منحصر به‌فردی هستند. در یک درب ‌ضد سرقت باید توجه داشت که جنس متریال به‌کار رفته، انواع و تعداد محافظ‌های مورد استفاده و طراحی نمای داخلی و بیرونی، باید با هدف ایجاد امنیت بیشتر انتخاب، طراحی و ساخته شود. این محصول باید با یک درب معمولی تفاوت‌های زیادی داشته باشد؛ تا مشتری آن را، با اطمینان کامل، خریداری نماید. وجود درب ضد سرقت در بسیاری موارد از آسیب‌ها و خطرات احتمالی آینده جلوگیری می‌کند. هم‌چنین به دلیل آن‌که این محصول دارای سبک کلاسیک است، طراحی و معماری نمای بیرونی آن فوق‌العاده زیبا خواهد بود.
از آن‌جا که این محصول باید دارای ویژگی‌های خاص و متفاوتی نسبت به درب معمولی باشد؛ لازم است اجزای آن را به دقت معرفی کنیم و مورد بررسی قرار دهیم. دو متریال اصلی مورد استفاده در این محصول عبارت هستند از:

چوب

نمای کلی طراحی این درب، از چوب درختان جنگل مانند راش، افرا، بلوط، ملچ و چوب‌های خاص سفارشی است. استفاده از این نوع چوب و محافظت به موقع از آن، محصولی خاص زیبا پسندان و متفاوت اندیشان ارایه می‌دهد. از سوی دیگر در نمای داخلی و خارجی این محصول از مواد ضدآب کننده و جلای ویژه استفاده می‌شود.

فلز

فلزات مورد استفاده در این محصول عبارت هستند از: آهن، فولاد و استیل. این سه فلز ممکن است در نقاط متفاوت این محصول استفاده شود. این محصول دارای استکراچر فلزی سراسری است؛ که به شکل آهن فورمینگ شده، به‌همراه چند پروفیل آهن کشی شده‌ی عرضی، کل درب را می‌پوشاند و آن را تبدیل به درب ضد سرقت و ضد دیلم می‌کند. استفاده از فلزات دیگر، به‌صورت چندین قفل متفاوت، لولا، دستگیره، ورقه مغزی ایمنی فولادی و پین‌های امنیتی است؛ که در ساختار کلی درب را شکل می‌دهند و آن را ایمن و زیبا می‌کنند.

درب ضد سرقت کلاسیک در انواع گوناگون دارای طراحی متفاوتی است. ضخامت فلز چهار چوب این محصول باید بیش از 1.5 میلی متر باشد. سفارش درب ضد سرقت کلاسیک می‌تواند به‌صورت یک لنگه یا دو لنگه باشد. عرض چهار چوب این محصول در حدود 110، طول آن در حدود 210 و پهنای کفی چهار چوب در حدود 18 سانتی متر است. رویه این محصول از چوب درختان جنگلی است. برای ایجاد حفاظت و امنیت بیشتر در این محصول از واشر درز گیر پرسی برای دور درب استفاده می‌شود. نوع عایق آن را توسط فوم پلی اورتان انتخاب می‌کنند تا آن را به محصولی ضد آب با استحکام و مقاومت بالا تبدیل کنند. استفاده از چشمی؛ شب بند و قفل‌های چندتایی چند منظوره با ضمانت نامه چندین ساله از ویژگی‌های مهم این محصول است.
استفاده از چوب طبیعی در نمای ظاهری این محصول کمک می‌کند تا بتوانیم سبک کلاسیک این نوع درب را به‌خوبی نمایش دهیم. از طرفی در انواع متفاوت درب ضد سرقت کلاسیک کاپیراش استفاده از قاب‌های کتیبه‌ای برای چهار چوب و نمای‌های داخلی، به این آن شخصیتی ویژه بخشیده است. چوبی بودن قسمت عمده این محصول با همه تمهیداتی که برای ضد آب کردن آن به‌کار برده می‌شود؛ سبب ضد آب شدن آن نخواهد شد. به همین دلیل این محصول را برای مناطق مرطوب و با شرجی بالا که امکان ریزش آب بر روی درب وجود دارد، توصیه نمی‌کنیم.
درب‌های ضد سرقت دارای طراحی متفاوتی هستند. به همین دلیل در هر رده‌ی آن؛ انواع متفاوتی از متریال مورد استفاده قرار می‌گیرد. هم‌چنین استفاده از موارد ایمنی بیشتر یا کمتر در این محصول ممکن است تنوع زیادی در انواع آن ایجاد نماید. هم‌چنین طراحی و نمای کلی محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است؛ به عنوان مثال در یک محصول در سبک کلاسیک، یک قاب بزرگ در چهار چوب و چندین قاب داخلی در نمای ظاهری موجود باشد. اما در نوع دیگر آن هیچ قابی مشاهده نشده باشد و طرحی ساده داشته باشد. با توجه به موارد ذکر شده، انواع متفاوت این محصول ارایه می‌شود.
پیش از انتخاب هر محصول باید بدانیم که؛ این انتخاب چه مزایایی را با خود به ارمغان می‌آورد. درب ضد سرقت با سبک کلاسیک مزایای زیر را ایجاد می‌نماید: • دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و اهرم شدن • نصب انواع یراق آلات دیجیتال بر روی این درب ضد سرقت مقاومت بالایی در برابر ضربه؛ فشار، آسیب و استفاده از اهرم برای آن ایجاد می‌کند • در ساختار آن از متریال درجه یک ترک استفاده شده است • استفاده از ابزارهای امنیتی در این محصول چندین برابر درب معمولی است • کیفیت و تعداد قفل‌های مورد استفاده در این محصول بیشتر از درب معمولی است • طراحی داخلی خاص این محصول، با هدف امنیت و ایمنی بیشتر انجام می‌شود • استفاده از چوب در درب ضد سرقت با سبک کلاسیک علاوه بر زیبایی بر امنیت آن می‌افزاید.
پیش از خرید این محصول باید نکاتی را در نظر داشته باشید. این محصول به دلیل جزییات و تجهیزاتی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است؛ به محصولی ایمن تبدیل شده است. اگر این ابزار آلات و تجهیزات از کیفیت و ایمنی مطلوب برخوردار نباشند، خرید این درب با خرید درب ورودی معمولی تفاوتی نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه ما آن است که همه تجهیزات و ساختار آن به دقت بررسی شود و شناسنامه درب مورد مطالعه دقیق قرار گیرد. به یاد داشته باشید این محصول را از مراکز معتبر و با ضمانت نامه چندین ساله خریداری نمایید.
به دلیل استفاده از چوب طبیعی در نمای این محصول باید بگوییم که قیمت آن از قیمت درب ضد سرقت مدرن بیشتر خواهد بود. این محصول دارای کیفیت و ایمنی بسیار زیادی است و از همه لحاظ در رتبه بالایی قرار دارد. استفاده از ابزار یراق با کیفیت و انواع قفل‌ها، چشمی، شب بند و ... در این محصول گرچه ممکن است بر قیمت این محصول بیافزاید؛ اما کیفیت، ماندگاری، ایمنی و امنیت آن را چنیدن برابر افزایش خواهد داد. طراحی متنوع و استفاده از متریال چوب طبیعی بیشتر در این محصول نیز، قیمت آن را افزایش می‌دهد.
شرکت کاپیراش تولید کننده انواع درب‌ ورودی، درب داخلی، درب لابی، درب ضد آب و درب تجاری با کیفیت بالا است. این محصولات خود در انواع گوناگون و با طراحی متنوعی در کاپیراش زیر نظر کارشناسان و متخصصان این حرفه طراحی و تولید می‌شود. جهت مشاوره در زمینه خرید درب ضد سرقت کلاسیک کاپیراش و یا در زمینه سایر محصولات کاپیراش می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات جانبی هر محصول را دریافت نمایید. با ما طعم امنیت و اطمینان را چندین برابر خواهید چشید.